savethedolphins

reklambild!!

Kategori: Allmänt

På den här bilden ser man en gammal asiatisk tant som inte har några tänder och en colgate tub och en text där det står ''The world of healthy smiles''. När jag tittar på bilden får jag känslan av glädje eftersom tanten ler och hon ser väldigt glad ut blir man själv glad. Det som gör att man får denna glada känsla är tantens förtjänst dom kan ha redigerat bilden och hon kanske hade tänder ändå. När jag ser bilden tänker jag på min mormor som är död men hon var nästan alltid glad och hon hade inte så frescha tänder. Bilden hittade jag på google.com. Bilden är nog inte avsedd för någon speciell person utan är bara en vanlig reklambild som man ser lite överallt. Jag har ingen aning vem som har tagit bilden.
/ Carl

Kommentarer

  • Lene säger:

    Tack för din analys. Du har fått med det viktigaste.

    Ja man kan undra om den här damen någonsin sett tandkräm...



    mvh Bildläraren

    2012-02-08 | 21:47:44
    Bloggadress: http://bilden9b.blogspot.com

Kommentera inlägget här: